Werken bij Vicino
Vicino is een innovatieve ketenorganisatie die in de eerste lijn behandeling en ondersteuning organiseert voor mensen met psychische en psychosociale problematiek.
Vicino is een samenwerkingsverband tussen huisartsen en de GGZ.
Zij organiseert kwalitatief hoogwaardige en efficiënt geleverde behandeling en ondersteuning die zo dicht mogelijk bij huis plaatsvindt.
Vicino richt zich op mensen in de regio’s Kop van Noord-Holland, Noord-Kennemerland en West-Friesland.
-
Vacatures
Vicino is regelmatig op zoek naar nieuwe collega’s POH-GGZ! Kom je ook bij Vicino werken?
Wil je ook werken in een unieke organisatie waar vernieuwing voorop staat en waar veel aandacht is voor persoonlijke ontwikkeling? En wil je daarnaast met ons meedenken in het beleid en het verbeteren van de samenwerking in de GGZ keten? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!
Voor onze 3 regio’s zijn wij regelmatig op zoek naar nieuwe POH-GGZ collega’s. Staat jouw vacature op dit moment niet tussen de vacatures en wil je graag bij Vicino komen werken? Geen probleem. Stuur een open sollicitatie via sollicitatieformulier en wij kijken graag samen naar de mogelijkheden.
Voor meer informatie over de organisatie verwijzen we naar onze website: www.vicinonhn.nl. -
Stage opdracht bij Vicino
Ben jij die ondernemende student die wij zoeken?
Vicino is een regionale organisatie die zorgverlening biedt aan mensen met lichte tot matige psychische en/of sociale klachten in regio Noord-Holland Noord. Dit doen wij door praktijkondersteuners GGZ (POH-GGZ) in te zetten bij huisartsen. Daarnaast heeft Vicino nauwe samenwerkingsafspraken met o.a. psychologen (GB-GGZ) en psychiaters (S-GGZ).
Voor onze aangesloten huisartsenpraktijken in de regio`s Kop van Noord-Holland, Noord Kennemerland en West-Friesland, hebben wij bijna 130 POH-GGZ in dienst die verspreid over alle aangesloten praktijken werken. Deze praktijken nemen de diensten van Vicino af om voor de patiënten zo optimaal mogelijk de mentale zorg geregeld te hebben.
De opdracht:
Bij ons ga je op onderzoek om onze ‘klanttevredenheid’ te meten bij de aangesloten huisartsenpraktijken. Er ligt bij de start al een plan van aanpak klaar om je op weg te helpen, de rest voer je zelfstandig uit.
Onderwerpen die wij willen bevragen:
- Ervaringen van de huisarts met Vicino en haar medewerkers;
- Rol van Vicino rondom de vraagstukken in de GGZ zorg;
- Mogelijke wensen en ontwikkelen voor Vicino in de toekomst; en
- Ervaring met de regiomanagers
Wij zijn oprecht nieuwsgierig naar het onderzoek, uitkomst en aanbevelingen. Jouw onderzoek en rapport zullen niet in een laatje belanden, wij willen er mee aan de slag!
Profiel:
Voor deze stage zijn wij op zoek naar iemand die een hbo-studie volgt richting Bedrijfskunde, Commerciële economie of Marketing. Je maakt gemakkelijk contact en je vindt het leuk om op pad te gaan, tot misschien wel Texel aan toe. Uiteraard ben je nieuwsgierig, je merkt de verbeterpunten op en geeft deze aan. Om de opdracht goed uit te kunnen voeren van a tot z verwachten wij dat deze stage ongeveer 3 tot 4 maanden in beslag neemt. Voor deze stageopdracht ben je minimaal 2 dagen per week beschikbaar.
Start stage:
Najaar 2024, dagen en tijden in overleg.
Wij bieden:
Vicino biedt een stagevergoeding van €300 bruto per maand.
Enthousiast?
Wij ontvangen graag jouw sollicitatiebrief en CV zo snel mogelijk via deze link: sollicitatieformulier
Wil je meer weten over de inhoud van deze stageopdracht? Neem dan contact op met Samantha Ramos, kwaliteitsadviseur beleid en organisatie via de mail sramos@vicinonhn.nl of 06-51813574.
Meer informatie over Vicino is te vinden op de website www.vicinonhn.nl -
ICT Adviseur
"De drijvende kracht achter de digitale transformatie bij HONK en Vicino!"
Wil je werken in een ondernemende organisatie waar vertrouwen en betrokkenheid voorop staan en waar veel aandacht is voor persoonlijke ontwikkeling? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!Wegens vervanging, zijn wij voor de afdeling Informatie & ICT op zoek naar een:
ICT Adviseur (32-38 uur per week)
Wat ga je doen?
Samen met jouw collega ICT-adviseur ben jij de spil in het digitaliseringsproces van onze organisatie. Jullie ondersteunen zowel de zorgafdelingen als de ondersteunende diensten, met als doel een toekomstbestendige, efficiënte organisatie. Hierbij kun je onder andere denken aan de volgende uitdagingen:- Projecten met impact: Jij brengt jouw ICT kennis in bij uiteenlopende projecten. Of het nu gaat om de implementatie van een nieuwe zorgapplicatie of het optimaliseren van ons hardware-uitgifteproces.
- Strategische advisering: Jij denkt mee op tactisch en strategisch niveau over de doorontwikkeling van het vervangen van diensten. Je zorgt ervoor dat werkprocessen optimaal zijn ingericht en toekomstbestendig blijven.
- Leveranciersmanagement: Je houdt grip op onze leveranciers en zorgt dat ze leveren wat is afgesproken.
- Support en Advies: of het nu gaat om een vraag over een laptop, Office365 of andere softwaretool, jij staat altijd klaar met deskundig advies voor onze medewerkers.
- Risicomanagement: Jij herkent potentiële ICT risico’s en zet proactief maatregelen in om deze te voorkomen. Dankzij jouw expertise blijven we voldoen aan de relevante wet- en regelgeving, zoals de AVG en NIS2.0.
Deze baan biedt volop afwisseling; het ene moment adviseer je de directie over een strategische leverancier, het volgende moment help je een collega met een applicatieprobleem, en later op de dag volg je een webinar over de NIS 2.0. Geen dag is hetzelfde.
Wat neem jij mee?
Je hebt een stevige ICT-achtergrond en beschikt over HBO werk- en denkniveau. Je bent thuis in de wereld van werkplek, cloud, Saas en digitalisering, bij voorkeur met specifieke kennis van de zorgsector. Wet- en regelgeving op het gebied van privacy en informatiebeveiliging zijn jou niet onbekend. Daarnaast ben je leergierig, flexibel en een echte teamspeler. Je communiceert net zo gemakkelijk met directieleden als met medewerkers op de werkvloer. Jij neemt initiatief en bent altijd op zoek naar verbeteringen.
Functie eisen:- Je hebt kennis op hbo-niveau en relevante werkervaring als ICT-adviseur, ervaring in de zorgsector is een pré;
- Kennis van en/of ervaring met:
- Werkplek, SaaS en digitalisering;
- Het plannen en aansturen van projecten;
- Wet- en regelgeving op het gebied van privacy en informatiebeveiliging.
- Je hebt een goed analytisch denkvermogen en je bent in staat knelpunten te identificeren en mee te denken in oplossingen. Je werkt gestructureerd en zelfstandig;
- Goede sociale en communicatieve vaardigheden (in woord en geschrift), goed luisteren en aansluiten als gesprekspartner en je bent in staat positief kritische advies te geven. Je communiceert net zo gemakkelijk met directieleden als met medewerkers op de werkvloer;
- Je bent leergierig, flexibel en een echte teamspeler;
- Als ICT-adviseur is het belangrijk dat je integer, punctueel en accuraat bent.
Wij bieden
Werken voor HONK betekent werken binnen een hecht, enthousiast en resultaatgericht team dat bereid is elkaar te helpen, in een dynamische omgeving. Onze organisatie kenmerkt zich als open, transparant en ondernemend. Er is ruimte voor eigen initiatief en creatieve oplossingen. Daarnaast werken we actief mee aan jouw eigen ontwikkeling. Wij zijn gevestigd op een goed bereikbare locatie in Alkmaar, direct naast het station Alkmaar-Noord.Ons aanbod op een rij:
- Salariëring en arbeidsvoorwaarden zijn conform CAO Huisartsenzorg op basis van opleiding en werkervaring (schaal 9: minimaal € 4.382,- en maximaal € 5.600,- per maand). Peildatum 1 november 2024.
- Een jaarcontract met intentie tot verlenging naar een contract van onbepaalde tijd.
- We denken graag met jou mee bij de invulling van werkdagen en het daadwerkelijk aantal uren. (Gedeeltelijk) thuiswerken behoort tot de mogelijkheden.
- HONK heeft daarnaast een mooi pakket van secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een fietslease plan.
- Scholings- en ontwikkelingsmogelijkheden om jouw kennis up-to-date te houden en verder te ontwikkelen.
- Zeer goede pensioenregeling met werkgeversbijdrage van 50%.
- Uiteraard faciliteren wij je met een laptop en telefoon. We werken in Office 365.
Meer over de organisatie
Huisartsenorganisatie Noord-Kennemerland (HONK) is een organisatie van en voor huisartsen. HONK maakt zich sterk voor goede, toekomstgerichte huisartsen- en eerstelijnszorg en is actief in de regio Noord-Kennemerland, een gebied met ongeveer 288.000 inwoners. De missie van HONK is het ontzorgen van zorgprofessionals bij het leveren van passende zorg. Dit doet zij o.a. door:- Het organiseren van de spoedeisende huisartsgeneeskundige zorg in de avond-, nacht- en weekenduren;
- Het organiseren van de multidisciplinaire ketenzorg voor mensen met (een verhoogd risico op) chronische aandoeningen en kwetsbare ouderen;
- Het aanbieden van verschillende diensten aan huisartsen en andere zorgverleners in de eerste lijn op het terrein van praktijkorganisatie, kwaliteitsbevordering, ICT, samenwerking met ketenpartners en facilitaire ondersteuning.
De organisatie heeft ca 140 medewerkers en ruim 120 aangesloten huisartsen uit de regio Noord-Kennemerland. Voor meer informatie over HONK zie: www.honk.nu
Vicino is een netwerkorganisatie die de zorgverlening voor mensen met lichte tot matige psychische en/of sociale klachten organiseert. Vicino faciliteert zorgprofessionals in het bieden van hoogwaardige geestelijke gezondheidszorg. Vicino is actief in de drie regio’s in Noord-Holland Noord: Noord-Kennemerland, West-Friesland en de Kop van Noord-Holland. De belanghebbenden in Vicino zijn: Huisartsenorganisatie Kop van Noord-Holland (HKN), GGZ Noord-Holland-Noord en Huisartsen-organisatie Noord-Kennemerland (HONK). Vicino heeft 111 medewerkers. De omzet bedroeg in 2022 ruim € 15 miljoen. Meer informatie over Vicino is te vinden op de website: www.vicinonhn.nl
Over de afdeling
De ICT-adviseur maakt deel uit van het team Informatie & ICT en valt hiërarchisch onder het Hoofd Informatie & ICT. Naast het Hoofd I&I werk je samen in het team met een ICT-adviseur, AFAS Functioneel beheerder en een BI medewerker.
De afdeling is zeer nauw verbonden met de zorgafdelingen en valt onder de directie bedrijfsvoering. Als directie bedrijfsvoering bieden we ondersteuning aan de organisaties Vicino en HONK.Solliciteren
Ben je enthousiast geworden? Leuk! Neem vrijblijvend contact op met Paul Korf, Hoofd afdeling I&I via telefoonnummer 072-5272700. We komen graag in contact met jou.Direct solliciteren kan natuurlijk ook. Graag ontvangen wij jouw motivatiebrief en curriculum via dit sollicitatieformulier.
Deze vacature wordt zowel intern als extern uitgezet. Interne kandidaten krijgen bij gelijke geschiktheid de voorkeur. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
-
Praktijkondersteuner GGZ regio West-Friesland
Wil je werken in een unieke organisatie waar vernieuwing voorop staat en waar veel aandacht is voor persoonlijke ontwikkeling? En wil je daarnaast met ons meedenken in het beleid en het verbeteren van de samenwerking in de GGZ keten? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!
Voor onze groeiende organisatie zijn wij ter versterking voor meerdere aangesloten huisartsenpraktijken in de regio West-Friesland op zoek naar:
Praktijkondersteuner GGZ (16-24 uur per week)
Over de organisatie
Wij zijn Vicino en zoals onze naam al zegt, staan wij dichtbij de huisartsen en hun patiënten. Wij zijn een ketenorganisatie werkzaam in de regio’s Alkmaar, West-Friesland en de Kop van Noord-Holland. Onze zorgprofessionals zetten zich in voor de geestelijke gezondheid van alle inwoners. Voor hen die lichte psychische, sociale en/of psychosomatische klachten ondervinden, bieden wij deskundige en passende ondersteuning vanuit de huisartsenpraktijk. Ons doel is hen, vanuit een basis van vertrouwen, weer vooruit te helpen. Voor zwaardere of complexe zorg werken wij samen met psychologen, psychiaters en/of het sociaal team van gemeenten. Hiervoor leggen wij verbindingen van mens tot mens en van systeem tot systeem. Innovatie is daarbij voor ons geen doel op zich, maar een middel om onze zorg continu te kunnen verbeterenDe functie
Als POH-GGZ ondersteun je de huisarts vanuit de huisartsenpraktijk. Je richt je op het ondersteunen of aanvullen van de huisarts bij een optimale behandeling, consultatie of door- en terugverwijzing van patiënten met psychische en (psycho)sociale klachten zoals somberheid, depressiviteit, angst, rouwverwerking en spanningsklachten. In je functie werk je in meerdere huisartsenpraktijken, onder regie van de huisarts. Verder vorm je de verbindende schakel in de ketenorganisatie en onderhoud je een netwerk van verschillende zorg- en hulpverleners van gerelateerde vakgebieden. Daarnaast lever je een bijdrage aan de ontwikkeling van de functie POH-GGZ in de huisartsenpraktijk. Zoals de spil zijn in de verbinding van huisartsenpraktijk en sociaal domein (IZA-akkoord).Eigenschappen
In jouw rol ben je flexibel en beschik je over sterkte communicatieve vaardigheden op allerlei niveaus. Je bent proactief en beschikt over een gezonde dosis assertiviteit naar zowel de huisartsen als Vicino. Je ziet het als een uitdaging om de kwaliteit van de eerstelijns zorg op het terrein van psychische en sociale problematiek, samen met Vicino NHN, te optimaliseren.
De functie is solistisch maar je maakt onderdeel uit van een hecht team van collega’s.
In deze functie is geen dag hetzelfde en door de breedte van de doelgroepen en de hulpvragen blijft het uitdagend en variërend.Functie-eisen
- Je hebt bij voorkeur de opleiding tot POH-GGZ afgerond of bent bereid deze te volgen.
- Indien je deze opleiding nog moet volgen, dien je minimaal in het bezit te zijn van een afgeronde hbo-opleiding (bijvoorbeeld SPV, hbo-V, BSW, master psychologie of vergelijkbaar) en minimaal 2 jaar relevante werkervaring in de brede ggz. Voor de instroomeisen van de opleiding POH-GGZ verwijzen wij naar: https://www.poh-ggz.nl/poh-ggz/functieprofiel
- Kennis van psychische, psychosociale en psychiatrische stoornissen alsmede van psychopathologie;
- Minimaal 2 jaar ervaring in een brede GGZ rol;
- Je beschikt over voldoende digitale kennis en vaardigheden om te kunnen rapporteren en online behandelmogelijkheden uit te kunnen voeren;
- Eigen vervoer is gewenst vanwege bereikbaarheid van de verschillende locaties;
- Aanvraag VOG is onderdeel van de aanname procedure.
Wat bieden wij?
Onze organisatie kenmerkt zich als open, transparant en korte lijnen. Het team voor POH-GGZ is in de afgelopen jaren sterk gegroeid. Tevens werken we aan de professionalisering en inrichting van het team ook op het gebied van beleidsontwikkeling.
De POH-GGZ is onderdeel van het team West-Friesland (met 15-16 collega’s POH-GGZ) en ontvangt leiding van de manager. Met deze collega’s is regelmatig werkoverleg, klinische lessen, casuïstiek, intervisie/supervisie. Op die manier willen we het teamgevoel versterken. Daarnaast denken we mee in jouw ontwikkeling door middel van een persoonlijke ontwikkeling plan (POP).Ons aanbod op een rij:
- We starten met een arbeidsovereenkomst voor één jaar maar we gaan graag een langdurige samenwerking aan;
- Salariëring en arbeidsvoorwaarden zijn conform salarisschaal 8 of 9 van de CAO Huisartsenzorg op basis van opleiding en werkervaring;
- We denken graag met jou mee bij invulling van werkdagen en uren;
- Vicino heeft daarnaast een mooi pakket van secondaire arbeidsvoorwaarden zoals fietslease plan en lidmaatschap van de POH-GGZ vereniging;
- Scholings- en ontwikkelingsmogelijkheden om jouw kennis up-to-date te houden en verder te ontwikkelen;
- Goede pensioenregeling met werkgeversbijdrage van 50%.
Een ZZP constructie is hierbij uitgesloten.
Solliciteren
Ben je enthousiast geworden? Leuk! Neem dan vrijblijvend contact op met Jolene Hartnett, manager team regio West-Friesland, via 072-5272700.
Natuurlijk kun je ook direct solliciteren. Solliciteren kan via dit sollicitatieformulier.
Voor meer informatie over de organisatie verwijzen we naar onze website: www.vicinonhn.nl.
-
Praktijkondersteuner GGZ regio Kop van Noord-Holland
Wil je werken in een unieke organisatie waar vernieuwing voorop staat en waar veel aandacht is voor persoonlijke ontwikkeling? En wil je daarnaast met ons meedenken in het beleid en het verbeteren van de samenwerking in de GGZ keten? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!
Voor onze groeiende organisatie zijn wij ter versterking voor meerdere aangesloten huisartsenpraktijken in de regio Kop van Noord-Holland op zoek naar:
Praktijkondersteuner GGZ (24-28 uur)
De functie
Als POH-GGZ ondersteun je de huisarts vanuit de huisartsenpraktijk. Je richt je op het ondersteunen of aanvullen van de huisarts bij een optimale behandeling, consultatie of door- en terug verwijzing van patiënten met psychische en (psycho)sociale klachten zoals somberheid, depressiviteit, angst, rouwverwerking en spanningsklachten. In je functie werk je in meerdere huisartsenpraktijken, onder regie van de huisarts. Verder vorm je de verbindende schakel in de ketenorganisatie en onderhoud je een netwerk van verschillende zorg- en hulpverleners van gerelateerde vakgebieden. Daarnaast lever je een bijdrage aan de ontwikkeling van de functie POH-GGZ in de huisartsenpraktijk. Zoals de spil zijn in de verbinding van huisartsenpraktijk en sociaal domein (IZA-akkoord).
Eigenschappen
In jouw rol ben je flexibel en beschik je over sterkte communicatieve vaardigheden op allerlei niveaus. Je bent proactief en beschikt over een gezonde dosis assertiviteit naar zowel de huisartsen als Vicino. Je ziet het als een uitdaging om de kwaliteit van de eerstelijns zorg op het terrein van psychische en sociale problematiek, samen met Vicino NHN, te optimaliseren.
De functie is solistisch maar je maakt onderdeel uit van een hecht team van collega’s.
In deze functie is geen dag hetzelfde en door de breedte van de doelgroepen en de hulpvragen blijft het uitdagend en variërend.
Functie-eisen
- Je hebt bij voorkeur de opleiding tot POH-GGZ afgerond of bent bereid deze te volgen.
Indien je deze opleiding nog moet volgen dien je minimaal in het bezit te zijn van een afgeronde HBO opleiding (bijvoorbeeld SPV, HBO-V, BSW, master psychologie of vergelijkbaar) en minimaal 2 jaar relevante werkervaring in de brede ggz. Voor de instroomeisen van de opleiding POH GGZ verwijzen wij naar: https://www.poh-ggz.nl/poh-ggz/functieprofiel
- kennis van psychische, psychosociale en psychiatrische stoornissen alsmede van psychopathologie;
- Minimaal 2 jaar ervaring in een brede GGZ rol;
- Je beschikt over voldoende digitale kennis en vaardigheden om te kunnen rapporteren en online behandelmogelijkheden uit te kunnen voeren;
- Eigen vervoer is gewenst vanwege bereikbaarheid van de verschillende locaties;
- Aanvraag VOG is onderdeel van de aanname procedure.
Wat bieden wij?
Onze organisatie kenmerkt zich als open en transparant en korte lijnen. Het team voor POH-GGZ is in de afgelopen jaren sterk gegroeid. Tevens werken we aan de professionalisering en inrichting van het team ook op het gebied van beleidsontwikkeling.
De POH-GGZ is onderdeel van het team Kop van Noord-Holland (met 13-14 collega’s POH-GGZ) en ontvangt leiding van de manager. Met deze collega’s is regelmatig werkoverleg, klinische lessen, casuïstiek, intervisie/supervisie. Op die manier willen we het teamgevoel versterken. Daarnaast denken we mee in jouw ontwikkeling door middel van een persoonlijke ontwikkeling plan (POP).
Ons aanbod op een rij:
- We starten met een arbeidsovereenkomst voor een jaar maar we gaan graag een langdurige samenwerking aan;
- Salariëring en arbeidsvoorwaarden zijn conform salarisschaal 8 of 9 van de CAO Huisartsenzorg op basis van opleiding en werkervaring;
- We denken graag met jou mee bij invulling van werkdagen en uren.
- Vicino heeft daarnaast een mooi pakket van secondaire arbeidsvoorwaarden zoals fiets lease plan en lidmaatschap van de POH-GGZ vereniging.
- Scholings- en ontwikkelingsmogelijkheden om jouw kennis up-to-date te houden en verder te ontwikkelen;
- Goede pensioenregeling met werkgeversbijdrage van 50%.
Een ZZP constructie is hierbij uitgesloten.
Solliciteren
Ben je enthousiast geworden? Leuk! Neem dan vrijblijvend contact op met Peter Schagen, Manager team regio Kop van Noord-Holland, via 072-5272700.
Natuurlijk kun je ook direct solliciteren. Solliciteren kan via deze link: sollicitatieformulier
-
Beleidsadviseur/projectmanager
Word jij blij van het verbeteren van strategische processen? Ondersteun jij graag directie en management met vormgeven van missie en visie? Heb je zin om een bijdrage te leveren aan de doorontwikkeling van Vicino, de mentale hulpverlening in de eerste lijn en betere samenwerking in de zorg? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Beleidsadviseur/projectmanager | 20-28 uur per week
Aandachtportefeuille: strategie, organisatie en planning & control.
Wat ga je doen?
Je bent verantwoordelijk voor het borgen van de koers van de organisatie in onze jaarplannen, doelen en verbeteracties. Je ontwikkelt hiervoor beleid en helpt mee aan het behalen van de organisatiedoelen.
Je belangrijkste taken zijn:- Het vormgeven van ons meerjarenbeleidsplan, het bijbehorende jaarplan en de verantwoordingen;
- De regie op de totstandkoming en de penvoering van de documenten voor de planning & controlcyclus van Vicino.
- Beleidsadvies en -ontwikkeling op het gebied van:
- de interne zorgorganisatie;
- het zicht hebben op onze netwerkpartners en leveranciers die je vastlegt in de stakeholdersanalyse;
- kwaliteit in nauwe samenwerking met de beleidsadviseur kwaliteit;
- Collega’s adviseren over het proces van besluitvorming, het beheer van onze statuten en reglementen en het opstellen van adviesaanvragen voor de Ondernemingsraad met directie/management.
- Het vertalen naar, afstemmen met en motiveren van het beleid met betrokken interne en externe stakeholders.
De afdeling
Je komt te werken in het team Beleid en Organisatie dat bestaat uit beleidsadviseurs/projectmanagers, de zorgadministratie en managementassistenten. Je legt verantwoording af aan de manager van het team. Naast de 2 collega’s beleidsadviseur/projectmanager met de portefeuille zorg en kwaliteit, zoeken wij een derde directe collega met de portefeuille strategie en organisatie.
Het team Beleid en Organisatie werkt nauw samen met het managementteam, directie en adviserende en besluitvormende organen. De afdeling draagt bij aan de ontwikkeling en uitvoering van de strategie van Vicino.Wat vragen wij van jou?
- Je hebt een afgeronde opleiding op HBO+/academisch niveau in de richting van gezondheidszorg, bedrijfskunde en/of organisatiekunde;
- Je hebt minimaal 3-5 jaar ervaring met beleidsontwikkeling en projectmanagement, bij voorkeur in de zorg en/of het sociaal domein;
- Je bezit uitstekende analytische vaardigheden en bent in staat zijn om heldere, concrete beleidsvoorstellen, jaarplannen en jaarverslagen op te stellen (less is more), overtuigend voor te dragen en om te zetten naar resultaten;
- Je hebt kennis van en ervaring met organisatievraagstukken.
- Je bent een stevig persoon die houdt van een dynamisch veld;
- Je bent een initiatiefrijke collega met een hands-on mentaliteit;
- Je hebt affiniteit met huisartsenzorg en/of GGZ.
Over de organisatie
Vicino is een innovatieve netwerkorganisatie die in de eerste lijn behandeling en ondersteuning organiseert voor inwoners met psychische en psychosociale problematiek in de regio Noord-Kennemerland, West-Friesland en de Kop van Noord-Holland. Onze zorgprofessionals zetten zich in voor de geestelijke gezondheid van alle inwoners. Voor hen die lichte psychische, sociale en/of psychosomatische klachten ondervinden, bieden wij deskundige en passende ondersteuning vanuit de huisartsenpraktijk. Ons doel is hen, vanuit een basis van vertrouwen, weer vooruit te helpen. Voor zwaardere of complexe zorg bieden wij behandeling binnen ons netwerk van psychologenpraktijken. Daarnaast werken wij samen met zorgorganisaties en/of het sociaal team van gemeenten. De komende jaren heeft Vicino de ambitie om bovenregionaal regie te voeren op GGZ-verbeteringen, samenwerking met het sociaal domein en het aanbieden van een integraal kwaliteitsbeleid aan huisartsen.Werken bij Vicino betekent werken binnen een hecht team in een dynamische organisatie op een goed bereikbare locatie in Alkmaar (naast het treinstation Alkmaar-Noord). Vanwege de samenwerking met verschillende spelers in de regio zul je voor sommige overleggen soms fysiek moeten reizen naar externe locaties in regio Noord-Holland Noord. Er is veel ruimte voor eigen inbreng en creativiteit.
Wat wij jou bieden
- Vicino start met een arbeidsovereenkomst voor een jaar waarbij wij graag de langdurige samenwerking aangaan;
- Salariëring en arbeidsvoorwaarden zijn conform CAO Huisartsenzorg (minimaal €4.071 - €5.682)
- Wij denken graag mee over de invulling van jouw werkdagen- en tijden;
- In overleg mogelijkheid tot gedeeltelijk thuiswerken;
- Je krijgt beschikking over een laptop en mobiele telefoon;
- Scholings- en ontwikkelingsmogelijkheden om jouw kennis up-to-date te houden en verder te ontwikkelen;
- Goede pensioenregeling met werkgeversbijdrage van 50%.
Enthousiast geworden?
Wij ontvangen graag jouw sollicitatiebrief en CV vóór 27 januari 2025 via dit sollicitatieformulier.Wil je meer weten over de inhoud van de functie en eerst een kop koffie drinken? Neem dan contact op met Cindy Brink, manager beleid en organisatie via de mail cbrink@vicinonhn.nl of 06-51813574.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.