Terugkoppeling of klacht

Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de behandeling of over de manier waarop u bent benaderd. Wij vinden het belangrijk om te weten waarover u ontevreden bent. Dit biedt ons de mogelijkheid om er iets aan te doen en daardoor onze kwaliteit te verbeteren.

U heeft drie mogelijkheden om uw klacht of suggestie ter verbetering te bespreken:

  1. U kunt zelf contact opnemen met de betreffende zorgverlener;
  2. U kunt ervoor kiezen om een terugkoppeling te geven aan de betreffende zorgverlener. U doet dit via onderstaand formulier.
  3. U kunt ervoor kiezen om een officiële klacht in te dienen. U doet dit via onderstaand formulier
  • Wat is het verschil tussen een terugkoppeling en een klacht?

    Terugkoppeling: Een terugkoppeling kan bijvoorbeeld gaan over een ander verloop van uw ziektebeeld, dan was verwacht, of de manier waarop de zorgverlener tegen u sprak of met u omging. De terugkoppeling wordt door ons doorgegeven aan en besproken met de zorgverlener.

    Officiële klacht: In tegenstelling tot de afhandeling bij een terugkoppeling, wordt er bij een officiële klacht uitgebreid onderzoek gedaan naar wat er is gebeurd. Na de ontvangst van uw klacht, neemt onze klachtenfunctionaris contact met u op. De klachtenfunctionaris geeft informatie, advies en bijstand en draagt zorg voor de bewaking van de behandeling van uw klacht in het klachtenproces. De klachtenfunctionaris kan ook voor u bemiddelen. Elke klacht wordt door de klachtenfunctionaris onderzocht.

  • Kan ik ook een brief sturen?

    U kunt ook te allen tijde een brief schrijven aan:

    Vicino

    T.a.v. de klachtenfunctionaris

    Hertog Aalbrechtweg 5A

    1823 DL ALKMAAR

Geboortedatum
Geslacht
De melding die ik wil maken betreft
Datum gebeurtenis
Ik heb een klacht over
De melding betreft
Deze melding gaat over
Meerdere opties mogelijk